Joulukalenteri on aina hyvänmielen juttu, ja kaikki tykkäävät seurata useita sähköisiä joulukalentereita vuosittain. Ottamalla yritykselle oman joulukalenterin käyttöön, saatte helposti lisättyä asiakasvirtaa verkkosivuille.
Yleensä kalenterin luukkuja käydään tarkistamassa päivittäin joulukuussa. Mikään muu markkinointiväline ei tuo asiakkaita takaisin verkkosivuille yhtä suurella prosentilla.
Olen tehnyt useiden vuosien ajan selaimessa ja kännykässä toimivia sähköistä adventtikalenteria, tämä on nyt tilaisuus hyödyntää tätä osaamista teidän avuksi ja iloksi.
Tässäpä kattava lista mitä sähköisen joulukalenterin tekniseen toteutukseen kuuluu:
Joulukalenterin vakiototeutus. Mikäli halutaan jotain erikoisempaa räätälöintiä tai integrointeja, nämä hinnoitellaan erikseen. Kalenteri voidaan sijoittaa joko yrityksen oman verkkotunnuksen alle omaan alidomainiin, uuteen erilliseen domainiin tai yhteiskäytössä olevaan verkkotunnukseen, missä kullakin asiakkaalla on oma nimetty osoitteensa.
Mikä tahansa Internetissä toimiva sisältö periaatteessa käy. Esimerkkejä millaisia asioita luukkuihin asiakas voisi laittaa:
Asiakas toimittaa kalenterikuvan. Kuten sisällöntuoton osalta, mielikuvitus on rajana millaisen taustakuvan omaan joulukalenteriin voidaan laittaa.
Toteutus heti lokakuun aikana, jolloin marraskuusta voi alkaa mainostamaan kalenteria.
Mitä aikaisemmassa vaiheessa tekee tilauksen, sitä enemmän voidaan keskustella mahdollisista räätälöinneistä.
Kalenteri toiminnassa marraskuusta 2021 tammikuuhun 2022. Tästä ei mitään ylläpitokuluja, nämä sisältyvät hintaan.
Mikäli kalenterin halutaan olevan pysyvämpi, voidaan keskustella tämän toteutuksesta ja kustannuksista.
Sähköinen joulukalenteri, hintaan 1499 € alv0%.
niin pistetään rattaat pyörimään!